Безкоштовний курс “Управління школою. Практикум”
Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти 2018
Інструкції з охорони праці в навчальних закладах
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти 2018
Інструкції з охорони праці в навчальних закладах
МЕТОДИЧНА РОБОТА
99 МЕТОДИЧНИХ ЗНАХІДОК
Проблема урізноманітнення форм роботи на уроці, мабуть, вічна, як сам урок. Усе залежить від особистості вчителя, рівня його майстерності.
Величезна кількість фахових педагогічних видань містить перлини досвіду, які допомагають швидко й якісно перевірити знання дітей, розширити їхній кругозір, ефектно розпочати нову тему, вміло використовувати гру.
Проте ми добре розуміємо, що в арсеналі методичних прийомів учителя залишається небагато форм роботи на уроці. Решта прийомів забувається, а займатися їх пошуками знову ніколи.
Чому саме 99 форм роботи? Хоча б тому, що ще як мінімум одна є в доробку кожного педагога.
Творчих успіхів вам, колеги! (cкачати 99 Методичних знахідок)
Коротко про Нову українську школу:
Новий Державний стандарт початкової освіти
Навчальні Програми для 1-4 класів
Новий простір в НУШ (рекомендації МОН України)
Метод рекомендації щодо організації навч-вих процесу в пілотних класах у 2017-2018 н.р.;
Усе, що цікавить вчителів про експериментальні пілотні класи (http://nus.org.ua);
Презентація комплекту з навчання грамоти "Я читаю і пишу"
Відеокоментар до навчально-матодичного комплекту "Математика". 1-й клас
Календарне планування уроків читання і письма
Календарне планування: початок НУШ
Матеріали для викладання англійської мови
Лекція "Нова українська школа"
Завантажити файли: Порадник для вчителя
Тематичні тижні НУШ (1-33)
Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі
Зустріч з майбутніми першокласниками НУШ (батьківські збори)
Посібники з використання LEGO
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
У 1-й клас - за новими правилами
Модельна Навчальна програма (1 тиждень)
Навч грам. 1-й кл. Навч зошит. І.Большакова, М.Прістінська 1ч
Методичний коментар до курсу "Навчання грамоти"
Правила класу. Рутини уроку. Загальні рутини.
Як перевірити чи готова дитина до школи
Навч грам. 1-й кл. Навч зошит. І.Большакова, М.Прістінська 1ч
Методичний коментар до курсу "Навчання грамоти"
Правила класу. Рутини уроку. Загальні рутини.
Як перевірити чи готова дитина до школи
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Навчальна програма з математики для 1-го класу
Пояснювальна записка до програми з математики
Навчальна програма з математики для 1-го класу
Пояснювальна записка до програми з математики
Портфоліо першокласника
Стенд "Наші іменинники"
Шаблони-теми для 1-го класу
Методичні матеріали "Я досліджую світ" Ольги Волощенко
Перший тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
2 темат тиждень (11.09.15.09.17 р) - "Мій/наш клас"
Математика 1. Навч зошит. част 1. С.Скворцова, О.Онопрієнко
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Співучителювання. Що це і навіщо?
Інтерактивні вправи для роботи з батьками
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
10 ідей щодо створення Лепбука
Чергування в класі (картки)
Орієнтовні теми для "Щоденника вражень"
Тонкощі роботи в НУШ (питання-відповідь)
Куточок настрою "Совоньки"
Правила класу від "Майстерні казок"
Цікаві конспекти для першокласників НУШ
Правила нашого класу
Методика проведення ранкових зустрічей
Другий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Співучителювання. Що це і навіщо?
Інтерактивні вправи для роботи з батьками
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
10 ідей щодо створення Лепбука
Чергування в класі (картки)
Орієнтовні теми для "Щоденника вражень"
Тонкощі роботи в НУШ (питання-відповідь)
Куточок настрою "Совоньки"
Правила класу від "Майстерні казок"
Цікаві конспекти для першокласників НУШ
Правила нашого класу
Методика проведення ранкових зустрічей
Другий тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
3 тематичний тиждень (18.09-22.09.2017 року) - "Мої друзі"
Флеш-моб світлин освітнього середовища
Назви місяців для календаря природи
Мирилки для першокласників
Третій тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Назви місяців для календаря природи
Мирилки для першокласників
Третій тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
4 тематичний тиждень (25.09-29.09.17 р) - "Моє довкілля"
Навчальні Програми для 1-4 класів
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Навч зошит "Я досліджую світ" Н.М.Бібік Частина 1
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
Навчальні осередки з ведмедиками
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Навчальні Програми для 1-4 класів
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Навч зошит "Я досліджую світ" Н.М.Бібік Частина 1
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
Навчальні осередки з ведмедиками
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Куточок настрою "Сонячна квітка"
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Гімнастика для очей
Кубик Блума
Розвиток мовлення "Встанови відповідність"
Календар природи. Осінь (жовтень)
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
Перші враження від навчання в НУШ
Щоденник вражень
Рефлексія (цікаво та нестандартно)
Правила класу (на листочках)
Шаблони-теми для 1-го класу НУШ
Методика проведення ранкової зустрічі
5 тематичний тиждень (02.10-06.10.2017 року) - "Осінь"
Модельна Навчальна програма (5 тиждень)
Робота з батьками Журавльова Л.М. (НВО №25)
Новий простір у школах (вирішення питання)
Матеріали з математики (ІІ підхід, частина І)
Презентації до уроків математики
Ранкова зустріч. Компонент "Щоденні новини"
Навч грамоти І.Большакова, М.Прістінська Частина1
Зошит І.Большакова. М.Прістінська"Я досліджую світ" Ч 1
Методичний супровід "Я досліджую світ"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Виготовлення портретів Жінки-Осені (1-В, вч Ратушняк Т.В)
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Гімнастика для очей
Кубик Блума
Розвиток мовлення "Встанови відповідність"
Календар природи. Осінь (жовтень)
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
Перші враження від навчання в НУШ
Щоденник вражень
Рефлексія (цікаво та нестандартно)
Правила класу (на листочках)
Шаблони-теми для 1-го класу НУШ
Методика проведення ранкової зустрічі
5 тематичний тиждень (02.10-06.10.2017 року) - "Осінь"
Модельна Навчальна програма (5 тиждень)
Робота з батьками Журавльова Л.М. (НВО №25)
Новий простір у школах (вирішення питання)
Матеріали з математики (ІІ підхід, частина І)
Презентації до уроків математики
Ранкова зустріч. Компонент "Щоденні новини"
Навч грамоти І.Большакова, М.Прістінська Частина1
Зошит І.Большакова. М.Прістінська"Я досліджую світ" Ч 1
Методичний супровід "Я досліджую світ"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Виготовлення портретів Жінки-Осені (1-В, вч Ратушняк Т.В)
Гра "Склади букву"
Декорація під дошку
Ростомір
Дидактична гра "Весела прищіпка"
Як легко виготовити зображеннядля друку
Освітні осередки для Вашого класу
Помічники учителя (демонстраційні картки)
Вербальне оцінювання (картки)
Щоденні 3 та Щоденні 5
Квітник для представлення класу
Вибір "У нас можна"
Оцінювання "нових українських першачків"
6 темат тиждень (09.10-13.10.17 р) - "Я і моя Батьківщина"
Фінляндія виділить кошти в підтримку НУШ
Модельна Навчальна програма (6 тиждень)
Проведення наставницької зустрічі
Міжнародний семінар для пілотних шкіл
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
"Ми віримо у нашу перемогу" (1-Г, вих ГПД Торжинська С.В.)
Особливості організації освітнього середовища
Сигнальні картки "Вирішуємо конфлікти"
Відповіді на будь-які питання про навколишній світ
"Z-цифрові діти. Як порозумітися?"
Інтегрований підхід у навчанні
Особливості організації освітнього середовища
Сигнальні картки "Вирішуємо конфлікти"
Відповіді на будь-які питання про навколишній світ
"Z-цифрові діти. Як порозумітися?"
Інтегрований підхід у навчанні
Використання стрічки довіри
Картки для підсумку уроку
Паровозик ввічливих слів
Куточок настрою "Смайли"
Коло вибору "Хто я"
Шаблон "Іменинники" для оформлення класної кімнати
Картки для підсумку уроку
Паровозик ввічливих слів
Куточок настрою "Смайли"
Коло вибору "Хто я"
Шаблон "Іменинники" для оформлення класної кімнати
Гра "Весела прищіпка"
Назви освітніх осередків
Поради учням (картки)
Наліпки на парти
Правила школяра "У нас дозволено"
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
7 тематичний тиждень навчання (30.10-03.11.2017 року) - "Ми підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)"
Модельна Навчальна програма (7 тиждень)
Математика 1 клас. Навч зошит. Частина 2. С.Скворцова,
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.1
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
"Харчування та здоров'я. Тварини" (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Незвичайна іграшка геоборд (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Хто над ким володарює (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Storytelling у початковій школі
Математичні квіточки-пазли
Прийом критичного мислення "Плакат думок"
Як зробити школу класною?
Знайомтесь: "Лепбук"
"Медове царство": пишемо цифри
4 підказки щодо підготовки до тематичного дня
Тематичний словник в картинках
Календар природи. Осінь (листопад)
Яблука-мирилки
Кошик ввічливості
Матеріали для вчителів 1-х класів
Чарівні слова на совах
Склад числа "Соняхи" для математичного куточку
Коло вибору з фіксиками
Тематичні осередки НУШ
Рутина "Початок навчального дня"
Рутина "Розпочалась перерва"
Рутини уроку
Коло вибору "Хто я?"
Коло вибору "Розв'язання конфліктів" (олівці)
Правила нашого класу
Працюємо в групах
Щоденні новини (картки)
8 тиждень (06.11-10.11.2017 року) - "Техніка, яка допомагає"
Модельна Навчальна програма (8 тиждень)
Відкриті уроки 1-А, 1г (НВО №25)
Коло вибору. Інструменти виходу з конфліктних ситуацій
Співпраця сім'ї та школи (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Роман Шиян: "Ми готували Держстандарт так, аби все починалось із зацікавленості дитини"
Повірити в дитину
Китайська головоломка "Танграм" (з досвіду НВО №25)
Математичні загадки
Радість від навчання
Гра "Математичні квіточки"
Правила дружби
Ввічливі слова (на пташках)
Паркан із цифрами
10 тематичний тиждень (20.11-24.11.2017 року) - "Театр"
Розвиваючі мультфільми про космос
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Нова українська школа у Кропивницькому
Видатки на реформу освіти (МОН)
Вчимося по-новому (тренінг для вчител, методистів, заст дир)
Якою є освіта у Фінляндії або здоровий глузд
Розвиток інноваційного простору (НВО №25)
Методична система "Щоденні 5" (Письмо для себе)
Учимось визначати час за годинником
Вивчаємо математику цікаво (картки)
Куточок настрою "Колобок"
Правила школяра "У нас дозволено"
16 темат тиждень (15.01-19.01.18 р) - "Зимові свята"
Модельна навчальна програма (16 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
У Кропивницькому презентували Нову українську школу
5 навичок, які повинен мати вчитель майбутнього
В центрі уваги - дитина (НВО №25)
Канадські та фінські методики в Україні
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
Казка з татом "Івасик Телесюк і Водяник"
Як вчителька початкових класів випередила новий стандарт
Прибульці з майбутнього. Покоління Z. Як з ним порозумітися?
Уряд затвердив Новий стандарт початкової освіти
Головоломка "Знайди слова-синоніми"
Таблиця множення (помічник)
Цікаві цифри для першокласників НУШ
17 темат тиждень (22.01-26.01.18 р) - "Світ захоплень"
Модельна навчальна програма (17 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, Журавльова Л.М.)
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина? (НВО №25, 1-А, Журавльова Л.М.)
Математичне лото "Виноград" (НВО №25, Варданян А.Х.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Івасик Телесик (читає Віктор Бронюк)
Перші відгуки вчителів і батьків про НУШ
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи
Вчитель має бути поруч з дитиною, а не стояти над нею
Новий освітній простір НУШ (рекомендації МОН України)
Замок будівельника: відсутня деталь
Числа 20-90 (картки)
Склад числа "Соняхи" для математичного куточка
Поради учням
18 темат тиждень (29.01-02.02.18 р) - "Я - мандрівник"
Модельна навчальна програма (18 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Створення освітнього середовища для 1 класів (НВО №25)
Континуум інтегрованого навчання
Міністр освіти побувала на уроках в 1А та 1Г класах НВО №25
Як стати генієм зі спінером в руках
Як намалювати спортсменів різних видів спорту
Важко в навчанні - легко в житті
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Як все починалося: 3-й тиждень пілотування
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
Модельна навчальна програма (23 тиждень)
Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює
Міністр освіти у Кропивницькому
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
Професій різних є багато
Відгадайте, хто працює!
30 тематичний тиждень (07.05-11.05.18р) - "Веселка"
Модельна навчальна програма (30 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Казка з татом "Райдугони" (читає Євген Кошовий)
Як в НВО №25 пілотують НУШ
Бажання та потреби: тренуємо інтелект
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
Загадкові друдли (критичне мислення)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
Навчальні Програми для 1-4 класів
Посібники з використання LEGO
План-конспект перших батьківських зборів
На урок з кубиком і квіткою
Камінці, фарби, пензлики і фантазія
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Он-лайн вебінар "Школа по-новому"
Ігри, що допоможуть налаштувати клас на командну роботу
Назви освітніх осередків
Поради учням (картки)
Наліпки на парти
Правила школяра "У нас дозволено"
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
7 тематичний тиждень навчання (30.10-03.11.2017 року) - "Ми підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)"
Модельна Навчальна програма (7 тиждень)
Математика 1 клас. Навч зошит. Частина 2. С.Скворцова,
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.1
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
"Харчування та здоров'я. Тварини" (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Незвичайна іграшка геоборд (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Хто над ким володарює (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Storytelling у початковій школі
Математичні квіточки-пазли
Прийом критичного мислення "Плакат думок"
Як зробити школу класною?
Знайомтесь: "Лепбук"
"Медове царство": пишемо цифри
4 підказки щодо підготовки до тематичного дня
Тематичний словник в картинках
Календар природи. Осінь (листопад)
Яблука-мирилки
Кошик ввічливості
Матеріали для вчителів 1-х класів
Чарівні слова на совах
Склад числа "Соняхи" для математичного куточку
Коло вибору з фіксиками
Тематичні осередки НУШ
Рутина "Початок навчального дня"
Рутина "Розпочалась перерва"
Рутини уроку
Коло вибору "Хто я?"
Коло вибору "Розв'язання конфліктів" (олівці)
Правила нашого класу
Працюємо в групах
Щоденні новини (картки)
8 тиждень (06.11-10.11.2017 року) - "Техніка, яка допомагає"
Модельна Навчальна програма (8 тиждень)
Відкриті уроки 1-А, 1г (НВО №25)
Ранкові зустрічі в НВО №25 (1а, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Результати навчання в НУШ (презентація О.Я.Савченко)
12 ознак хорошого вчителя
Тренінг для тренерів
Місяці для календаря погоди
Математика зі смаком яблук (картки)
Вправи-руханки "На всі випадки"
Коло вибору "Слова ввічливості"
Коло вибору "Кожна дитина має право"
Правила роботи групи зі смішариками
Назви освітніх осередків
Віночок ввічливих слів
Флеш-моб світлин освітнього середовища
12 ознак хорошого вчителя
Тренінг для тренерів
Місяці для календаря погоди
Математика зі смаком яблук (картки)
Вправи-руханки "На всі випадки"
Коло вибору "Слова ввічливості"
Коло вибору "Кожна дитина має право"
Правила роботи групи зі смішариками
Назви освітніх осередків
Віночок ввічливих слів
Флеш-моб світлин освітнього середовища
9 тематичний тиждень (13.11-17.11.2017 року) - "Ігри"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
День зайчиків в 1-Б (НВО №25, вч Варданян А.Х.)
День зайчиків в 1-Б (НВО №25, вч Варданян А.Х.)
Використання математичних планшетів (Журавльова Л.М.)
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.2
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.2
Співпраця сім'ї та школи (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Роман Шиян: "Ми готували Держстандарт так, аби все починалось із зацікавленості дитини"
Повірити в дитину
Китайська головоломка "Танграм" (з досвіду НВО №25)
Математичні загадки
Радість від навчання
Гра "Математичні квіточки"
Правила дружби
Ввічливі слова (на пташках)
Паркан із цифрами
10 тематичний тиждень (20.11-24.11.2017 року) - "Театр"
Модельна Навчальна програма (10 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Екран емоцій (куточок настрою)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Мова образотворчого мистецтва в НВО №25 (гуртки)
Загадкові друдли
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Екран емоцій (куточок настрою)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Мова образотворчого мистецтва в НВО №25 (гуртки)
Загадкові друдли
Облаштовуємо класну кімнату
Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Як створити лепбук. Майстер-клас
Аналізуємо себе: 5 позитивних якостей
Характеризуємо головного героя
Граємо в математику. Сусіди числа
Ввічливі слова на пташках
Правила мого класу
Правила дружби
Паровозик ввічливих слів
Яблука-мирилки
Коло вибору "Слова ввічливості"
11 тематичний тиждень (27.11-01.12.2017 року) - "Мода"
Модельна Навчальна програма (11 тиждень)
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Відвідування бібліотеки імені Т.Шевченка (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів
На урок з кубиком і квіткою
Конспект уроку "Знайомство з модою"
Правила мого класу
Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Як створити лепбук. Майстер-клас
Аналізуємо себе: 5 позитивних якостей
Характеризуємо головного героя
Граємо в математику. Сусіди числа
Ввічливі слова на пташках
Правила мого класу
Правила дружби
Паровозик ввічливих слів
Яблука-мирилки
Коло вибору "Слова ввічливості"
11 тематичний тиждень (27.11-01.12.2017 року) - "Мода"
Модельна Навчальна програма (11 тиждень)
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Відвідування бібліотеки імені Т.Шевченка (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів
На урок з кубиком і квіткою
Конспект уроку "Знайомство з модою"
Правила мого класу
Назви днів тижня, місяців, днів для щоденних новин
Коло вибору "Хто я?"
Рутини уроку
Рутина "Розпочалася перерва"
Рутина "Початок навчального дня"
12 темат тиждень (04.12-08.12.17 р) - "Пригоди крапельки"
Модельна Навчальна програма (12 тиждень)
Коло вибору "Хто я?"
Рутини уроку
Рутина "Розпочалася перерва"
Рутина "Початок навчального дня"
12 темат тиждень (04.12-08.12.17 р) - "Пригоди крапельки"
Модельна Навчальна програма (12 тиждень)
Реалізація дослідницьких завдань (з досвіду НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Всеукраїнський форум "Нова Українська школа" (відео)
Яким має бути вчитель Нової української школи
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Масаж долонь олівцями
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
Батьки та педагоги запитують про НУШ
Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
Новий освітні простір (рекомендації МОН)
Ігрова математика (картки)
Правила роботи групи зі смішариками
Вербальне оцінювання (картки)
13 тематичний тиждень (11.12-15.12.17 р) - "Зима"
Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікаво
Модельна Навчальна програма (13 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми "Зима"
Яким має бути вчитель Нової української школи
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Масаж долонь олівцями
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
Батьки та педагоги запитують про НУШ
Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
Новий освітні простір (рекомендації МОН)
Ігрова математика (картки)
Правила роботи групи зі смішариками
Вербальне оцінювання (картки)
13 тематичний тиждень (11.12-15.12.17 р) - "Зима"
Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікаво
Модельна Навчальна програма (13 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми "Зима"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Чому сніг білий та як він з'являється?
Матеріали для виготовлення лепбуку
Павло Хобзей про інтегровані курси
LEGO DUPLO як інструмент для активного навчання
Чому сніг білий та як він з'являється?
Матеріали для виготовлення лепбуку
Павло Хобзей про інтегровані курси
LEGO DUPLO як інструмент для активного навчання
Крокуємо до НУШ разом з батьками
Дидактична гра "Асоціації"
Віночок ввічливих слів
Назви осередків НУШ
Наліпки на парти
14 темат тиждень (18.12-22.12.17 р) - "Таємниці космосу"
Дидактична гра "Асоціації"
Віночок ввічливих слів
Назви осередків НУШ
Наліпки на парти
14 темат тиждень (18.12-22.12.17 р) - "Таємниці космосу"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Нова українська школа у Кропивницькому
Видатки на реформу освіти (МОН)
Вчимося по-новому (тренінг для вчител, методистів, заст дир)
Рецепти "вдалої" співпраці з батьками
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
DAILY 5, DAILY 3 - щоденні кроки до успіху
Шкільні рутини
Кольорові сни інопланетянина
Виготовляємо власний словничок
Учимо українські фразеологізми
Учимось помічати мамематику в житті
Якою має бути Нова українська школа?
Посібники з використання LEGO
На допомогу вчителю (число і цифра)
Коло вибору. Розв'язання конфліктів (олівці)
Тематичні осередки НУШ
Коло вибору з фіксиками
15 тем тиждень (25.12-29.12.17 р) - "Подорожуємо в часі"
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-го класу
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
DAILY 5, DAILY 3 - щоденні кроки до успіху
Шкільні рутини
Кольорові сни інопланетянина
Виготовляємо власний словничок
Учимо українські фразеологізми
Учимось помічати мамематику в житті
Якою має бути Нова українська школа?
Посібники з використання LEGO
На допомогу вчителю (число і цифра)
Коло вибору. Розв'язання конфліктів (олівці)
Тематичні осередки НУШ
Коло вибору з фіксиками
15 тем тиждень (25.12-29.12.17 р) - "Подорожуємо в часі"
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-го класу
З досвіду роботи в НВО №25 (1-г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Червона Шапочка (читає - Юрій Горбунов)
Хочеш змін у майбутньому - стань зміною сьогодні
Мультимедійна теорія для сучасних школярів Казка з татом. Червона Шапочка (читає - Юрій Горбунов)
Хочеш змін у майбутньому - стань зміною сьогодні
Якою є освіта у Фінляндії або здоровий глузд
Розвиток інноваційного простору (НВО №25)
Методична система "Щоденні 5" (Письмо для себе)
Учимось визначати час за годинником
Вивчаємо математику цікаво (картки)
Куточок настрою "Колобок"
Правила школяра "У нас дозволено"
16 темат тиждень (15.01-19.01.18 р) - "Зимові свята"
Модельна навчальна програма (16 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
У Кропивницькому презентували Нову українську школу
5 навичок, які повинен мати вчитель майбутнього
В центрі уваги - дитина (НВО №25)
Канадські та фінські методики в Україні
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
Казка з татом "Івасик Телесюк і Водяник"
Як вчителька початкових класів випередила новий стандарт
Прибульці з майбутнього. Покоління Z. Як з ним порозумітися?
Уряд затвердив Новий стандарт початкової освіти
Головоломка "Знайди слова-синоніми"
Таблиця множення (помічник)
Цікаві цифри для першокласників НУШ
17 темат тиждень (22.01-26.01.18 р) - "Світ захоплень"
Модельна навчальна програма (17 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, Журавльова Л.М.)
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина? (НВО №25, 1-А, Журавльова Л.М.)
Математичне лото "Виноград" (НВО №25, Варданян А.Х.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Івасик Телесик (читає Віктор Бронюк)
Перші відгуки вчителів і батьків про НУШ
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи
Вчитель має бути поруч з дитиною, а не стояти над нею
Новий освітній простір НУШ (рекомендації МОН України)
Замок будівельника: відсутня деталь
Числа 20-90 (картки)
Склад числа "Соняхи" для математичного куточка
Поради учням
18 темат тиждень (29.01-02.02.18 р) - "Я - мандрівник"
Модельна навчальна програма (18 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Створення освітнього середовища для 1 класів (НВО №25)
Ідеї ілюстрування інформації про органи чуття
Учимось складати розповідні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Коло вибору. Розв'язання конфліктів (олівці)Учимось складати розповідні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Континуум інтегрованого навчання
Зовнішня та внутрішня будова тіла Людини
Англійська мова з 1-го класу (1-Г, вч. Скрицька Т.В.)
Чому сучасні діти нудьгують у школі?
Як все починалося: 1-й тиждень пілотування в НВО №25
Зірваний графік і люди-підзарядки
Математичні знаки (картки)
Чарівні слова "Сови"
Квітник для представлення класу
Стіна слів
19 тиждень (05.02-09.02.18 р) - "Ми - дослідники"
Модельна навчальна програма (19 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
Учимось складати спонукальні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Видовищні фізичні та хімічні досліди
Чому пташки співають?
Світ чекає на відкриття
Як все починалося: 2-й тиждень пілотування
НУШ-школа для найменших (канал "Кіровоград" з НВО №25)
Учні показують високі результати, якщо батьки багато читають
Англійська мова з 1-го класу (1-Г, вч. Скрицька Т.В.)
Чому сучасні діти нудьгують у школі?
Як все починалося: 1-й тиждень пілотування в НВО №25
Зірваний графік і люди-підзарядки
Математичні знаки (картки)
Чарівні слова "Сови"
Квітник для представлення класу
Стіна слів
19 тиждень (05.02-09.02.18 р) - "Ми - дослідники"
Модельна навчальна програма (19 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
Учимось складати спонукальні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Видовищні фізичні та хімічні досліди
Чому пташки співають?
Світ чекає на відкриття
Як все починалося: 2-й тиждень пілотування
НУШ-школа для найменших (канал "Кіровоград" з НВО №25)
Учні показують високі результати, якщо батьки багато читають
Кубики Rory’s Story
Дидактична гра "Весела геометрія"
Матеріали для вчителя (тематичні тижні)
Комплект осередків для НУШ
Модельна навчальна програма (20 тиждень)Матеріали для вчителя (тематичні тижні)
Комплект осередків для НУШ
Міністр освіти побувала на уроках в 1А та 1Г класах НВО №25
Як стати генієм зі спінером в руках
Як намалювати спортсменів різних видів спорту
Важко в навчанні - легко в житті
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Як все починалося: 3-й тиждень пілотування
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
21 тиждень (26.02-02.03.18 р) - "Мої улюблені книжки"
Модельна навчальна програма (21 тиждень)
Візит Лілії Гриневич в НВО №25
Тижневі рекомендації для вчителів НУШ
Казки Сухомлинського дітям
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
100 днів у школі (Свято в 1-Г, НВО №25, вч Прокопенко Г.М.)
Сайт "UA: Казки"
Як цікаво розказати про Тараса Шевченка в 1-му класі?
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Подорожуємо Читай-містом за допом QR-коду (НВО №25)
Як урізноманітнити навчання та осучаснити клас
Як навчає своїх учнів одна з "найрозумніших країн"
Учимось складати спонукальні речення
Правила класу від "Майстерні казок"
Модельна навчальна програма (21 тиждень)
Візит Лілії Гриневич в НВО №25
Тижневі рекомендації для вчителів НУШ
Казки Сухомлинського дітям
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
100 днів у школі (Свято в 1-Г, НВО №25, вч Прокопенко Г.М.)
Сайт "UA: Казки"
Як цікаво розказати про Тараса Шевченка в 1-му класі?
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Подорожуємо Читай-містом за допом QR-коду (НВО №25)
Як урізноманітнити навчання та осучаснити клас
Як навчає своїх учнів одна з "найрозумніших країн"
Учимось складати спонукальні речення
Правила класу від "Майстерні казок"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г,вч Прокопенко Г.М.)
Сім неймовірних транспортних засобів
Казка з татом. Літачок
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г,вч Прокопенко Г.М.)
Сім неймовірних транспортних засобів
Казка з татом. Літачок
Учимось складати питальні речення
Рекомендації МОН щодо наступності дошкільної та поч освіти
Долаємо хвилювання конструктивно
Тренуємо логіку: дороги й транспорт
Щоденні 3 та Щоденні 5
23 тематичний тиждень (12.03.-17.03.18р) - "Професії"Рекомендації МОН щодо наступності дошкільної та поч освіти
Долаємо хвилювання конструктивно
Тренуємо логіку: дороги й транспорт
Щоденні 3 та Щоденні 5
Модельна навчальна програма (23 тиждень)
Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює
Міністр освіти у Кропивницькому
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
Професій різних є багато
Відгадайте, хто працює!
Освітнє середовище для дитини (НВО №25)
Збери українську абетку
Учимось добре піклуватися про себе
Спортивна математика (практичні завдання)
Кросворд "Сонячна система"
Збери українську абетку
Учимось добре піклуватися про себе
Спортивна математика (практичні завдання)
Кросворд "Сонячна система"
Використання LEGO-технологій в НВО №25
Поради для налагодження комунікації з батьками
24 тем тиждень (19.03-23.03.18р) - "Час/Як керувати часом"
Поради для налагодження комунікації з батьками
24 тем тиждень (19.03-23.03.18р) - "Час/Як керувати часом"
Модельна навчальна програма (24 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Кросворд "Місяці року"
Педагоги НВО №25 - агенти змін, опора для реформи
Експерименти з дзеркалом (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом "Про дракона Омелька" (читає Іван Малкович)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Вивчаємо сильні сторони своєї особистості
Доміно часу: учимось граючись
Визначаємо, малюємо та порівнюємо час
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Кросворд "Місяці року"
Педагоги НВО №25 - агенти змін, опора для реформи
Експерименти з дзеркалом (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом "Про дракона Омелька" (читає Іван Малкович)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Вивчаємо сильні сторони своєї особистості
Доміно часу: учимось граючись
Визначаємо, малюємо та порівнюємо час
Оцінювання по-новому
Посібники з використання LEGO
Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікаво
25 тематичний тиждень (26.03-30.03.18р) - "Весна"
Модельна навчальна програма (25 тиждень)
Нова українська школа - це крок у майбутнє
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Посібники з використання LEGO
Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікаво
25 тематичний тиждень (26.03-30.03.18р) - "Весна"
Модельна навчальна програма (25 тиждень)
Нова українська школа - це крок у майбутнє
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Не можна стояти на місці (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Цікаві розмальовки до Великодня
Тренінги в НВО №25 тривають
11 ігор з набором LEGO "Шість цеглинок"
Метод коментар до впровадження типової освітньої програми
Коли школи отримають LEGO
Нова модель оцінювання для 1-х класів
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Дисграфія. як учитею допомогти учню
Про педагогічну рефлексію
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Цікаві розмальовки до Великодня
Тренінги в НВО №25 тривають
11 ігор з набором LEGO "Шість цеглинок"
Метод коментар до впровадження типової освітньої програми
Коли школи отримають LEGO
Нова модель оцінювання для 1-х класів
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Дисграфія. як учитею допомогти учню
Про педагогічну рефлексію
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Казка з татом "Івасик Телесик і Кощій" (Юрій Горбунов)
Завершення очних сесій для вчителів (Кропивницький)
Сортуємо за категоріями: холодне і гаряче
Діти створюють власний мікрокосмос з LEGO
Як учителю впоратись зі стресом
Флеш-карти з математики
Зустріч з батьками майбутніх першокласників
Як розвивати критичне мислення учнів
28 тематичний тиждень (23.04-27.04.18р) - "Світ рослин"
Модельна навчальна програма (28 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО 325 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Щоденні 5 або "Письмо для себе"
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Барвисте рахування
Ігри з LEGO на розвиток креативності
П'ять ігор-п'ятихвилинок для молодшої школи
Тренінгові вправи на уроках у 1-му класі
Як закінчити урок
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Казка з татом "Івасик Телесик і Кощій" (Юрій Горбунов)
Завершення очних сесій для вчителів (Кропивницький)
Сортуємо за категоріями: холодне і гаряче
Діти створюють власний мікрокосмос з LEGO
Як учителю впоратись зі стресом
Флеш-карти з математики
Зустріч з батьками майбутніх першокласників
Як розвивати критичне мислення учнів
28 тематичний тиждень (23.04-27.04.18р) - "Світ рослин"
Модельна навчальна програма (28 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО 325 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Щоденні 5 або "Письмо для себе"
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Барвисте рахування
Ігри з LEGO на розвиток креативності
П'ять ігор-п'ятихвилинок для молодшої школи
Тренінгові вправи на уроках у 1-му класі
Як закінчити урок
Он-лайн вебінар "Учительство по-новому"
29 тематичний тиждень (02.05-05.05.18р)- "Світ тварин"
Модельна навчальна програма (29 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Лепбук: переваги використання
Анаграма "Дитинчата тварин"
29 тематичний тиждень (02.05-05.05.18р)- "Світ тварин"
Модельна навчальна програма (29 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Лепбук: переваги використання
Анаграма "Дитинчата тварин"
Казка з татом. Караоке (Василь Вірастюк)
Казка з татом "Як звірі хату будували" (Валерій Харчишин)
Малюємо долоньками
Казка з татом "Як звірі хату будували" (Валерій Харчишин)
Малюємо долоньками
30 тематичний тиждень (07.05-11.05.18р) - "Веселка"
Модельна навчальна програма (30 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Казка з татом "Райдугони" (читає Євген Кошовий)
Як в НВО №25 пілотують НУШ
Бажання та потреби: тренуємо інтелект
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
Загадкові друдли (критичне мислення)
НУШ рекомендує: 36 книг, які має прочитати вчитель
Дерево знань (оформлення освітнього середовища)
Екран емоцій (куточок настрою)
"Щоденні 5" - це кроки до успіху
Он-лайн вебінар "Кейс учителя першого класу"
31 тематичний тиждень (14.05-18.05.18р.) "Моя родина"
Дерево знань (оформлення освітнього середовища)
Екран емоцій (куточок настрою)
"Щоденні 5" - це кроки до успіху
Он-лайн вебінар "Кейс учителя першого класу"
31 тематичний тиждень (14.05-18.05.18р.) "Моя родина"
Модельна навчальна програма (31 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Якою має бути Нова українська школа?
Казка з татом "Мишка-наречена" (читає Руслан Сенечкін)
Казка з татом "Братик та сестричка" (читає Анатолій Анатоліч)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Якою має бути Нова українська школа?
Казка з татом "Мишка-наречена" (читає Руслан Сенечкін)
Казка з татом "Братик та сестричка" (читає Анатолій Анатоліч)
Моє тіло (учимось поважати своє тіло)
11 ігор з набором LEGO "Шість цеглинок"
Діти-експериментатори (газета "Гречка")
Клас у стилі НУШ
Мультимедійні уроки для 1-го класу
Чому слід навчати дітей до школи?
Он-лайн вебінар "Рік у Новій українській школі"
11 ігор з набором LEGO "Шість цеглинок"
Діти-експериментатори (газета "Гречка")
Клас у стилі НУШ
Мультимедійні уроки для 1-го класу
Чому слід навчати дітей до школи?
Он-лайн вебінар "Рік у Новій українській школі"
32 тижд (21.05-25.05.18р) - "Ми - українці. Ми - європейці"
Модельна навчальна програма (32 тиждень)
Модельна навчальна програма (32 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Крокуйте з нами! (НВО №25)
Ефект гніву: тренуємо емоційний інтелект
Вивчаємо різні сторони світу
Практична робота "Країни Європи" з LEGO
Дидактична гра "Асоціації"
Флеш-карти з математики
Фрази з подвійним змістом
Метод "Шість капелюхів"
Он-лайн вебінар "Партнерство в НУШ"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Крокуйте з нами! (НВО №25)
Ефект гніву: тренуємо емоційний інтелект
Вивчаємо різні сторони світу
Практична робота "Країни Європи" з LEGO
Дидактична гра "Асоціації"
Флеш-карти з математики
Фрази з подвійним змістом
Метод "Шість капелюхів"
Он-лайн вебінар "Партнерство в НУШ"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
Навчальні Програми для 1-4 класів
Посібники з використання LEGO
План-конспект перших батьківських зборів
На урок з кубиком і квіткою
Камінці, фарби, пензлики і фантазія
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Он-лайн вебінар "Школа по-новому"
Ігри, що допоможуть налаштувати клас на командну роботу
Аналіз уроку from Саша Коменда
Немає коментарів:
Дописати коментар